• Kategorie
  • Kompetencje społeczne

Symbol: 9788326443640
Brak towaru
62.98
Wpisz swój e-mail
Opinie
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788326443640
Zostaw telefon
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru,
predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych,
rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji,
modele treningu umiejętności społecznych,
coaching umiejętności interpersonalnych,
programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących się miękkimi szkoleniami, a także wszystkich osób zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym.
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Autor Paweł Smółka
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 216
Format 16,8x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie