- Categories
-
Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.3 Pamięć...
The Symbol :
9788360092088
18.47
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 12 opak |
The bar code | |
EAN | 9788360092088 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Program ćwiczeń percepcji i pamięci słuchowej adresowany jest do dzieci od 2 roku życia, u których występują problemy z mówieniem oraz dzieci ryzyka okołoporodowego zagrożonych dysleksją. Program ten może zostać wykorzystany również do ogólnej stymulacji rozwojowej dziecka. Celem opracowania powyższego bloku jest zebranie dostępnych materiałów i ćwiczeń w formę uporządkowaną i gotową do pracy terapeutycznej od ćwiczeń najłatwiejszych do najtrudniejszych. Percepcja słuchowa to zdolność do rozpoznawania i rozróżniania bodźców słuchowych, a także do ich interpretowania przez odniesienie do poprzednich doświadczeń. W zakresie percepcji słuchowej wyróżniamy umiejętność różnicowania bodźców awerbalnych i werbalnych.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię.
Zeszyt trzeci zawiera materiał językowy dotyczący ćwiczeń pamięci słuchowej pamięci sekwencyjnj na materiale literowym. Jest to ostatni uporządkowany etap pracy nad percepcją i pamięcią słuchową. Ćwiczenia te są kontynuacją ćwiczeń z poprzednich zeszytów. Powinny być również przeznaczone dla dzieci z zaburzonym słuchem fonetycznym, jako ćwiczenia usprawniające głoskowanie (po zakończonej terapii logopedycznej), oraz w przypadku typowych problemów z głoskowaniem.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię.
Zeszyt trzeci zawiera materiał językowy dotyczący ćwiczeń pamięci słuchowej pamięci sekwencyjnj na materiale literowym. Jest to ostatni uporządkowany etap pracy nad percepcją i pamięcią słuchową. Ćwiczenia te są kontynuacją ćwiczeń z poprzednich zeszytów. Powinny być również przeznaczone dla dzieci z zaburzonym słuchem fonetycznym, jako ćwiczenia usprawniające głoskowanie (po zakończonej terapii logopedycznej), oraz w przypadku typowych problemów z głoskowaniem.
Wydawnictwo | Apex |
Autor | Jolanta Falana-Kozłowska |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 24 |
There is currently no comments or ratings for this product.