• Kategorie
  • Dziękuję za informację zwrotną

Symbol: 9788363488697
54.15
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 6 szt.
EAN 9788363488697

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Komunikaty zwrotne docierają do nas codziennie: od przyjaciół, rodziny, kolegów, klientów, szefów, nauczycieli, lekarzy i nieznajomych. Oceniają nas, udzielają coachingu i krytykują za wyniki, osobowość i wygląd.
Wiemy, że opinie są niezbędne w rozwoju zawodowym i w zdrowych relacjach, a mimo to boimy się ich, a nawet je odrzucamy. Dzieje się tak dlatego, że komunikaty zwrotne tkwią na pograniczu dwóch przeciwnych sobie ludzkich pragnień: chcemy się uczyć i rozwijać, a jednocześnie być akceptowani i szanowani takimi, jakimi jesteśmy obecnie. Dziękuję za informację zwrotną to pierwsza książka, która otwarcie próbuje łagodzić to napięcie. Wyjaśnia, dlaczego komunikaty zwrotne są tak istotne, a jednocześnie tak trudne, i oferuje prosty system i skuteczne narzędzia pomagające nam z wdziękiem radzić sobie z życiowymi wichrami przypadkowych komentarzy, z dorocznymi ewaluacjami i niepożądanymi radami.
Świat biznesu przeznacza co roku miliardy złotych i miliony godzin na szkolenia, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego wszystkie te pieniądze inwestowane są w szkolenie odbiorców zarówno w pracy, jak w osobistych relacjach. To odbiorcy bowiem interpretują to, co słyszą, i decydują, czy i jak się zmienić.
Stone i Heen, współautorzy międzynarodowego bestsellera pt. Difficult Coversations, poświęcili ostatnie piętnaście lat na współpracę z korporacjami, organizacjami non profit, instytucjami rządowymi i rodzinami, aby ustalić, co pomaga nam w nauce, a co nam przeszkadza. Odkryli, że choć przyjmowanie komunikatów zwrotnych może być niełatwe, to jednak można się tego nauczyć.
Z książki dowiesz się, jak ROZPOZNAĆ wyzwalacze, które blokują naukę, ZROZUMIEĆ kiepsko przekazany komunikat zwrotny, ODKRYĆ martwe punkty, by zrozumieć ukryty wpływ naszego zachowania na innych, USTALIĆ GRANICE w obliczu bezlitosnej i destrukcyjnej krytyki i ODZYSKAĆ właściwą perspektywę nawet w najtrudniejszych rozmowach.
Czy jesteś zaangażowany w organizację, zespół czy relację, Dziękuję za informację zwrotną pomoże ci w skutecznej nauce nie tylko od troskliwego coacha lub ukochanego mentora, lecz od niemal każdego. Autorzy z humorem i klarownością łączą najnowsze odkrycia neochirurgii i psychologii z praktycznymi i trzeźwymi radami. Książka ma zadatki na stanie się klasykiem w świecie przywództwa, organizacyjnych zachowań i edukacji.
Wydawnictwo Logos Oficyna Wydawnicza
Autor Douglas Stone, Sheila Heen
Rok wydania 2017
Oprawa broszurowa
Stron 428
Format 14,5x20,5x2,2 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie