• Categories
  • Moda na gotowanie

The Symbol : 9788365697707
68.94
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 5 opak
EAN 9788365697707

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Obecnie bogate społeczeństwa późnokapitalistycznego, ponowoczesnego Zachodu stają wobec sytuacji nadmiaru ogólnodostępnych produktów spożywczych, a co równie istotne nadmiaru form ich konsumpcji. Preferencje co do samych produktów, jak też sposobów ich przygotowania i spożywania, w nieporównywalnie większym stopniu są dziś efektem panujących mód, ideologii, przewartościowań religijnych czy światopoglądowych, jakim poddają się jednostki (bądź są im poddawane) w ramach swojego życia.
W upowszechnianiu tych kulturowych wzorów (stylów życia), filozofii odżywiania się, konkretnych produktów i potraw pierwszoplanową rolę odgrywają media. Główny temat niniejszego opracowania stanowi zatem nie tyle jedzenie ani nawet zwyczaje żywieniowe, ale ich medialny wizerunek i oprawa. Uznaliśmy, że takie właśnie przemieszane, nieortodoksyjne spojrzenie na kulturę poprzez jej medialny obraz daje szansę poszerzenia obszarów badawczych antropologii kulturowej, medioznawstwa czy socjologii, skorzystania z innego rodzaju źródeł czy zestawu narzędzi interpretacyjnych.
Wydawnictwo Silva Rerum
Autor praca zbiorowa
Rok wydania 2019
Oprawa broszurowa
Stron 330
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question