- Categories
-
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce...
The Symbol :
9788377848661
41.25
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788377848661 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.
Wydawnictwo | UMCS |
Autor | Lipowski Marcin |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 302 |
Format | 17x23,9 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.