• Categories
  • The Best Practice of Marketing Management in..

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor Kamila Szymańska
Rok wydania 2022
Stron 150
No goods
43.00
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788382208429
Leave your phone

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach Marketing Management in Practice na Wydziale Zarządzania UŁ.

There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question