• Categories
  • Współczesne media - media multimodalne T. 1

No goods
34.54
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788322790823
Leave your phone
Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.
Wydawnictwo UMCS
Autor Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 186
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question