- Categories
-
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
The Symbol :
9788320822595
52.97
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320822595 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Autor | Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 240 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.