• Categories
  • Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

No goods
43.10
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788302157196
Leave your phone
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Wydawnictwo WSiP
Autor Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 128
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question