- Categories
-
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
The Symbol :
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 0 opak |
The bar code | |
EAN | 9788302157196 |
Leave your phone |
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Wydawnictwo | WSiP |
Autor | Dorota Błaszczyk, Julita Machowska |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 128 |
Format | 17x24 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.