- Categories
-
Cyfrowy tubylec w szkole
![Cyfrowy tubylec w szkole Cyfrowy tubylec w szkole](/images/edukamp2/2489000-2490000/Cyfrowy-tubylec-w-szkole_%5B2489991%5D_480.jpg)
![Cyfrowy tubylec w szkole Cyfrowy tubylec w szkole](/images/edukamp2/2489000-2490000/Cyfrowy-tubylec-w-szkole_%5B2489991%5D_480.jpg)
The Symbol :
9788366220362
52.23
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788366220362 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Oddajemy Państwu do rąk trzeci tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia. Po refleksjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania współczesnego ucznia (tom I) oraz namyśle nad przemianami roli nauczyciela w czasach rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych (tom II), proponujemy nowe impulsy do rozważań na temat ucyfrowienia szkoły. Trzeci tom zatytułowałyśmy "Mediatyzacja przestrzeni szkoły-tropy badacze i implementacje". Ukazujemy w nim spektrum zagadnień, które pozostają w polu aktualnych zainteresowań badaczy zajmujących się problematyką miejsca technologii cyfrowych w rozwoju młodych ludzi i w nowoczesnej edukacji. Taki zamysł pozwoli na intelektualne przybliżenie dość różnych obszarów refleksji. Stąd znajdą tu Państwo rozważania na temat cyfrowego potencjału współczesnych uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich wiedzy osobistej, kompetencji i potrzeb, czy na temat form aktywności młodych w sieci. Znalazły się tu również teksty dotyczące aspektów implementacji cyfrowych rozwiązań na grunt dydaktyki szkolnej.
Wydawnictwo | Adam Marszałek |
Autor | praca zbiorowa |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 250 |
There is currently no comments or ratings for this product.