• Categories
  • E-Marketing dla małych i średnich... w.II

The Symbol : 9788381020695
58.16
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 3 opak
EAN 9788381020695

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Wydawnictwo CeDeWu
Autor Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 170
Format 16,4x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question