- Categories
-
E-Marketing dla małych i średnich... w.II
The Symbol :
9788381020695
58.16
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 3 opak |
The bar code | |
EAN | 9788381020695 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Wydawnictwo | CeDeWu |
Autor | Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 170 |
Format | 16,4x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.