- Categories
-
Edukacja przyrodniczo-ekologiczna dzieci w wieku..
The Symbol :
9788371733451
28.37
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 1 opak |
The bar code | |
EAN | 9788371733451 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Dr Mirosława Parlak nauczyciel akademicki, od wielu lat zajmuje się
edukacją przyrodniczą i ekologiczną na etapie edukacji przedszkolnej i
wczesnoszkolnej. Jest autorką książek, artykułów naukowych oraz metodycznych
poświęconych tej tematyce. Współpracuje z placówkami oświatowymi, min. z
przedszkolami i szkołami podstawowymi w celu weryfikacji autorskich rozwiązań w
zakresie podnoszenia jakości wczesnej edukacji przyrodniczej.
Nowa
publikacja autorki to propozycja wypływająca ze współczesnych zmian modelu
wczesnej edukacji, kładąca nacisk na wykorzystanie wszechstronnej aktywności i
zainteresowań dziecka w procesie ciekawej dla niego edukacji
przyrodniczej.
Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz
pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy
są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe
rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i
środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach,
np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu
nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich
uczelni w Polsce.
Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a
więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej
najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych
zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej
edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania
postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji
przedszkolnej.
edukacją przyrodniczą i ekologiczną na etapie edukacji przedszkolnej i
wczesnoszkolnej. Jest autorką książek, artykułów naukowych oraz metodycznych
poświęconych tej tematyce. Współpracuje z placówkami oświatowymi, min. z
przedszkolami i szkołami podstawowymi w celu weryfikacji autorskich rozwiązań w
zakresie podnoszenia jakości wczesnej edukacji przyrodniczej.
Nowa
publikacja autorki to propozycja wypływająca ze współczesnych zmian modelu
wczesnej edukacji, kładąca nacisk na wykorzystanie wszechstronnej aktywności i
zainteresowań dziecka w procesie ciekawej dla niego edukacji
przyrodniczej.
Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz
pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy
są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe
rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i
środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach,
np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu
nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich
uczelni w Polsce.
Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a
więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej
najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych
zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej
edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania
postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji
przedszkolnej.
Wydawnictwo | Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP |
Autor | Mirosława Parlak |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 128 |
There is currently no comments or ratings for this product.