- Categories
-
Event marketing w zintegrowanej komunikacji
The Symbol :
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 0 opak |
The bar code | |
EAN | 9788380852563 |
Leave your phone |
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
Wydawnictwo | Difin |
Autor | Jaworowicz Piotr, Jaworowicz Magdalena |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | twarda |
Stron | 274 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.