• Categories
  • Kościół na rynku. Eseje pastoralne

The Symbol : 9788365424969
29.73
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 6 opak
EAN 9788365424969

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Wydawnictwo Biblioteka Więzi
Autor ks. Andrzej Draguła
Rok wydania 2021
Oprawa twarda
Stron 384
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question