- Categories
-
Kościół na rynku. Eseje pastoralne
The Symbol :
9788365424969
29.73
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 6 opak |
The bar code | |
EAN | 9788365424969 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Wydawnictwo | Biblioteka Więzi |
Autor | ks. Andrzej Draguła |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | twarda |
Stron | 384 |
There is currently no comments or ratings for this product.