- Categories
-
Kwalifikacja PGF.07 Podstawy reklamy cz.1
The Symbol :
9788365149718
44.94
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 100 opak |
The bar code | |
EAN | 9788365149718 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Wydawnictwo | eMPi2 |
Autor | Małgorzata Pańczyk |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 192 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.