• Categories
  • Kwalifikacja PGF.07 Podstawy reklamy cz.1

The Symbol : 9788365149718
44.94
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 100 opak
EAN 9788365149718

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Wydawnictwo eMPi2
Autor Małgorzata Pańczyk
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Stron 192
Format 16,5x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question