• Categories
  • Marketing smaku

The Symbol : 9788365625601
13.96
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 11 opak
EAN 9788365625601

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.
Wydawnictwo Esteri
Autor Slawka G. Scarso
Rok wydania 2017
Oprawa broszurowa
Stron 360
Format 22,9x18,9 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question