• Categories
  • Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

The Symbol : 9788372490858
73.50
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 4 opak
EAN 9788372490858

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
Wydawnictwo ASTRUM
Autor John B. Thompson
Rok wydania 2006
Oprawa broszurowa
Stron 259
Format 19x23 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question