- Categories
-
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
The Symbol :
9788372490858
73.50
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788372490858 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
Wydawnictwo | ASTRUM |
Autor | John B. Thompson |
Rok wydania | 2006 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 259 |
Format | 19x23 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.