- Categories
-
Obsługa klientów w gastr. Kwal. T.15.3 ćw REA-WSiP
The Symbol :
9788302150418
71.14
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 100 opak |
The bar code | |
EAN | 9788302150418 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.
Wydawnictwo | WSiP |
Autor | Renata Szajna, Danuta Ławniczak |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 408 |
Format | 20,5x28,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.