- Categories
-
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
The Symbol :
9788320822762
62.62
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 6 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320822762 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Autor | Maria Romanowska |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 272 |
Format | 16,5x24 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.