• Categories
  • Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

The Symbol : 9788320822762
62.62
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 6 opak
EAN 9788320822762

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor Maria Romanowska
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 272
Format 16,5x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question