• Categories
  • Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2

The Symbol : 9788302157165
65.63
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 100 opak
EAN 9788302157165

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wydawnictwo WSiP
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 216
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question