• Categories
  • Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

No goods
54.22
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788379302437
Leave your phone
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Wydawnictwo Difin
Autor Monika Kaczmarek-Śliwińska
Rok wydania 2015
Oprawa broszurowa
Stron 268
Format 16x23 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question