- Categories
-
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
The Symbol :
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 0 opak |
The bar code | |
EAN | 9788379302437 |
Leave your phone |
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Wydawnictwo | Difin |
Autor | Monika Kaczmarek-Śliwińska |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 268 |
Format | 16x23 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.