- Categories
-
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja
![Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja](/images/edukamp2/2531000-2532000/Spolecznosc-wokol-marki-Geneza-Koncepcja_%5B2531635%5D_480.jpg)
![Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja](/images/edukamp2/2531000-2532000/Spolecznosc-wokol-marki-Geneza-Koncepcja_%5B2531635%5D_480.jpg)
The Symbol :
9788320823462
52.95
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788320823462 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych.
Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Wydawnictwo | PWE |
Autor | Monika Skorek |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 220 |
Format | 17,6x25 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.