• Categories
  • Strategiczny brand marketing w.2

No goods
61.55
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788328342675
Leave your phone
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Wydawnictwo One Press / Helion
Autor Jarek Szczepański
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 344
Format 15,8x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question