- Categories
-
Strategiczny brand marketing w.2
![Strategiczny brand marketing w.2 Strategiczny brand marketing w.2](/images/edukamp2/2083000-2084000/Strategiczny-brand-marketing-w-2_%5B2083879%5D_480.jpg)
![Strategiczny brand marketing w.2 Strategiczny brand marketing w.2](/images/edukamp2/2083000-2084000/Strategiczny-brand-marketing-w-2_%5B2083879%5D_480.jpg)
The Symbol :
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788328342675 |
Leave your phone |
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Wydawnictwo | One Press / Helion |
Autor | Jarek Szczepański |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 344 |
Format | 15,8x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.