- Categories
-
Strategie budowania marki i rozwoju handlu
The Symbol :
9788320823820
52.97
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 5 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320823820 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.
Wydawnictwo | PWE |
Autor | red. Tomasz Domański |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 186 |
Format | 17,6x25 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.