• Categories
  • Strategie budowania marki i rozwoju handlu

The Symbol : 9788320823820
52.97
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 5 opak
EAN 9788320823820

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.
Wydawnictwo PWE
Autor red. Tomasz Domański
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Stron 186
Format 17,6x25 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question