• Categories
  • Tworzenie planu medialnego. Kwal. A.27.3. WSiP

The Symbol : 9788302157172
65.63
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 84 opak
EAN 9788302157172

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Wydawnictwo WSiP
Autor Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 272
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question