- Categories
-
Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku.
![Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku. Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku.](/images/edukamp2/2443000-2444000/Umysl-lidera-Jak-kierowac-ludzmi-I-wieku_%5B2443179%5D_480.jpg)
![Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku. Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku.](/images/edukamp2/2443000-2444000/Umysl-lidera-Jak-kierowac-ludzmi-I-wieku_%5B2443179%5D_480.jpg)
The Symbol :
9788387025687
22.15
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788387025687 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Przedmowa prof. dr. hab. Zygmunta Kołodziejaka, Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i ludzi biznesu i oparta na polskich realiach. Autorka, wykorzystując zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktykę kursów i seminariów, które prowadzi w Polsce i w Kanadzie, szeroko omawia m.in. cechy prawdziwego lidera, zasady i wartości, jakimi powinien się kierować, jego rolę w przedsiębiorstwie, umiejętność skutecznego przewodzenia ludziom i wzbudzania w nich entuzjazmu. Swoje tezy ilustruje wieloma przykładami polskich firm i ich szefów, a odwołując się do przykładów firm zachodnich, zachowuje właściwy dystans i krytycyzm.
To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i ludzi biznesu i oparta na polskich realiach. Autorka, wykorzystując zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktykę kursów i seminariów, które prowadzi w Polsce i w Kanadzie, szeroko omawia m.in. cechy prawdziwego lidera, zasady i wartości, jakimi powinien się kierować, jego rolę w przedsiębiorstwie, umiejętność skutecznego przewodzenia ludziom i wzbudzania w nich entuzjazmu. Swoje tezy ilustruje wieloma przykładami polskich firm i ich szefów, a odwołując się do przykładów firm zachodnich, zachowuje właściwy dystans i krytycyzm.
Wydawnictwo | Medium |
Autor | Iwona Majewska-Opiełka |
Rok wydania | 1998 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 328 |
Format | 14,5x20,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.