• Categories
  • Współczesne media T.1 Wartości w mediach

The Symbol : 9788377844533
39.09
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 4 opak
EAN 9788377844533

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
Wydawnictwo UMCS
Autor Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)
Rok wydania 2014
Oprawa broszurowa
Stron 288
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question