- Categories
-
Współczesne media T.1 Wartości w mediach
The Symbol :
9788377844533
39.09
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788377844533 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
Wydawnictwo | UMCS |
Autor | Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 288 |
Format | 17x24 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.