- Categories
-
Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki
The Symbol :
9788382091601
47.04
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788382091601 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Nowoczesne technologie ? symbole XXI wieku ? zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.
Wydawnictwo | ASPRA |
Autor | Teresa Słaby, Daria Bazydło-Egier |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 208 |
There is currently no comments or ratings for this product.