• Categories
  • Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki

The Symbol : 9788382091601
47.04
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 6 opak
EAN 9788382091601

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Nowoczesne technologie ? symbole XXI wieku ? zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.
Wydawnictwo ASPRA
Autor Teresa Słaby, Daria Bazydło-Egier
Rok wydania 2021
Oprawa broszurowa
Stron 208
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question