• Categories
  • Jak zbudować efektywny dział marketingu?

The Symbol : 9788381472173
28.01
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 5 opak
EAN 9788381472173

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Wydawnictwo Novae Res
Autor Piotr Golczyk
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 158
Format 12,2x19,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question