- Categories
-
Kwalifikacja HAN.01 Sprzedaż towarów
The Symbol :
9788365149732
38.68
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 14 opak |
The bar code | |
EAN | 9788365149732 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Podręcznik Sprzedaż towarów dla kwalifikacji Prowadzenie sprzedaży HAN.01 opracowano na podstawie podręcznika Obsługa klientów, dostosowując go do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa zawodowego.
W podręczniku opisano:
zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, rękojmię, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
W podręczniku opisano:
zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, rękojmię, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Wydawnictwo | eMPi2 |
Autor | Iwona Wielgosik |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 220 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.