• Kategorie
  • Marketing w działalności gospodarczej WSiP

Symbol: 9788302136085
61.30
szt. Do przechowalni
Opinie
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 100 szt.
EAN 9788302136085

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon

Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
Wydawnictwo WSiP
Autor Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janisze
Rok wydania 2013
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie