• Categories
  • Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

The Symbol : 9788321350660
26.27
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 9 opak
EAN 9788321350660

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
Wydawnictwo Arkady
Autor Miles Young, Michał Zagrodzki
Rok wydania 2018
Oprawa twarda
Stron 288
Format 19x25 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question