- Categories
-
Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2
The Symbol :
9788302157165
65.63
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 100 opak |
The bar code | |
EAN | 9788302157165 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wydawnictwo | WSiP |
Autor | Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 216 |
Format | 17x24 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.