• Categories
  • Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

The Symbol : 9788302190629
78.17
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 100 opak
EAN 9788302190629

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich
i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
Wydawnictwo WSiP
Autor Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Stron 240
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question