• Categories
  • Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor Grażyna Rosa, Leszek Gracz
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
No goods
50.27
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788379723775
Leave your phone

Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

                                                                                                      
                                                                                                         Z wprowadzenia

There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question