• Kategorie
  • Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor Grażyna Rosa, Leszek Gracz
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Brak towaru
50.27
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788379723775
Zostaw telefon

Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

                                                                                                      
                                                                                                         Z wprowadzenia

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie