- Categories
-
Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym
![Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym](/images/edukamp2/2481000-2482000/Rozwoj-uslug-w-ujeciu-lokalnym-i-regionalnym_%5B2481378%5D_480.jpg)
![Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym](/images/edukamp2/2481000-2482000/Rozwoj-uslug-w-ujeciu-lokalnym-i-regionalnym_%5B2481378%5D_480.jpg)
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788379723775 |
Leave your phone |
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące
zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,
komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie
nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla
turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na
zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia
poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne
uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest
omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,
geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).
Z wprowadzenia