• Categories
  • Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1

The Symbol : 9788302190612
78.17
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 100 opak
EAN 9788302190612

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Wydawnictwo WSiP
Autor Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Stron 240
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question