• Kategorie
  • Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06

Symbol: 9788302203763
65.63
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 100 szt.
EAN 9788302203763

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Wydawnictwo WSiP
Autor praca zbiorowa
Rok wydania 2022
Oprawa broszurowa
Stron 400
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie