NA DZIEŃ DZIECKA Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%!
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
- Kategorie
-
Informatyka SP 4 Teraz bajty w.2020
Symbol:
9788395355134
18.35
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 24-48 h od zakupu | ||||||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||||||
Dostępność | 16 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788395355134 |
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.
Na przykład
Zamierzamy namalować cytrynę w edytorze grafiki. W jaki sposób uzyskać efekt wypukłej skórki cytrynowej, korzystając z dostępnych narzędzi malarskich?
lub
Zamierzamy napisać program, w którym powstanie las składający się z 13 choinek. Aby wyświetlić jedną choinkę, Baltie musi ją wyczarować i przejść jedno pole. Czy aby wyświetlić 13 takich samych choinek, musimy 13 razy umieścić te same polecenia?
Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.
Dodatkowo, w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia rysunków i tekstów komputerowych.
Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.
W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.
Programowanie w klasach IV-VI
Zgodnie z podstawą programową uczeń tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania: pomysły historyjek z wykorzystaniem poleceń sekwencyjnych, warunkowych i iteracyjnych. Dlatego w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo ćwiczenia, w których uczniowie programują proste historyjki w programie Baltie (m.in. wczytują scenę do programu) i gry w programie Scratch. W kolejnych ćwiczeniach uczniowie, poza sterowaniem obiektem (czarodziejem, duszkiem) na ekranie i wykorzystywaniem poleceń sekwencyjnych, stosują instrukcje iteracyjne i warunkowe, a w klasach V i VI również zmienne.
W klasie V zmienne służą do zliczania punktów w grze, a w klasie VI do programowania algorytmu obliczania średniej arytmetycznej. W ten sposób uczniowie przygotowują się do wejścia na następny stopień wiedzy i umiejętności informatycznych.
Na przykład
Zamierzamy namalować cytrynę w edytorze grafiki. W jaki sposób uzyskać efekt wypukłej skórki cytrynowej, korzystając z dostępnych narzędzi malarskich?
lub
Zamierzamy napisać program, w którym powstanie las składający się z 13 choinek. Aby wyświetlić jedną choinkę, Baltie musi ją wyczarować i przejść jedno pole. Czy aby wyświetlić 13 takich samych choinek, musimy 13 razy umieścić te same polecenia?
Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.
Dodatkowo, w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia rysunków i tekstów komputerowych.
Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.
W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.
Programowanie w klasach IV-VI
Zgodnie z podstawą programową uczeń tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania: pomysły historyjek z wykorzystaniem poleceń sekwencyjnych, warunkowych i iteracyjnych. Dlatego w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo ćwiczenia, w których uczniowie programują proste historyjki w programie Baltie (m.in. wczytują scenę do programu) i gry w programie Scratch. W kolejnych ćwiczeniach uczniowie, poza sterowaniem obiektem (czarodziejem, duszkiem) na ekranie i wykorzystywaniem poleceń sekwencyjnych, stosują instrukcje iteracyjne i warunkowe, a w klasach V i VI również zmienne.
W klasie V zmienne służą do zliczania punktów w grze, a w klasie VI do programowania algorytmu obliczania średniej arytmetycznej. W ten sposób uczniowie przygotowują się do wejścia na następny stopień wiedzy i umiejętności informatycznych.
Wydawnictwo | Migra |
Autor | Grażyna Koba |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 120 |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Odbierz rabat 5% - Zapisz się do Newslettera
Po potwierdzeniu chęci otrzymywania newslettera na adres e-mail otrzymasz kod na 5%