• Kategorie
  • Innowacje i zarządzanie w XXI wieku

Symbol: 9788365357557
57.81
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 6 szt.
EAN 9788365357557

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Monografia "Innowacje i zarządzanie w XXI wieku" jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedzy, rekomendacji i praktycznych rozwiązań dla nowych wyzwań w ramach innowacji i zarządzania współczesnymi organizacjami.
Szeroko rozumiana innowacyjność uznawana jest obecnie za jeden z najważniejszych czynników inteligentnego i zrównoważonego rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Natomiast przedsiębiorstwo określane jako innowacyjne, uważane jest za lepsze i bardziej pożądane. Najstarszym, a zarazem najbardziej znanym modelem procesu innowacyjnego jest model liniowy, który zakłada, że źródłem innowacji jest sfera B+R, czyli prace badawczo-rozwojowe. Zarówno środowiska naukowe i biznesowe coraz częściej wskazują na potrzebę realizacji działań innowacyjnych. Zjawisko innowacji jest nierozłącznie związane z pojęciem zmiany, nowości, reformy, czy też idei postrzeganej jako nowa, często na początku postrzegana jako odmienna. Za innowacje uważa się najróżniejsze procesy i zjawiska o charakterze technicznym, organizacyjnym, społecznym lub psychologicznym. Tak bardzo zróżnicowane i niesprecyzowane pojmowanie innowacji wynika zarówno z niedługiej tradycji badań nad innowacjami, jak i odmienności ujęć teoretycznych. Kategoria innowacji stała się obecnie obiektem zainteresowań nauk nie tylko ekonomicznych, ale także społeczno-gospodarczych. Wynika to z niepodważalnego wpływu innowacji na szeroko pojęty rozwój społeczno-gospodarczy państwa. Niewątpliwie na współczesnym globalnym rynku innowacja wpływa na podnoszenie konkurencyjności przedsiębiorstw i podlega procesom zarządzania.
Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów. Istotą funkcji zarządzania jako specyficznego rodzaju regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. Poszczególne rozdziały stanowią zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki innowacji i zarządzania w organizacjach XXI wieku, gdzie mamy do czynienia z wieloma nowymi i skomplikowanymi problemami funkcjonowania oraz zamierzonego rozwoju, które wymagają rozwiązań.
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Autor Szopik-Depczyńska Katarzyna, Miciuła Ireneusz
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie