• Kategorie
  • Klasyczne SZACHY magnetyczne gra logiczna GR0273

Symbol: GR0273

Klasyczne SZACHY magnetyczne gra logiczna GR0273

Brak towaru
40.00
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
Zostaw telefon

SKLEP STACJONARNY: Kraków, ul. Ofiar Dąbia 4 (pomarańczowe plakaty).

 

Czynne od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00, sobota: 9:00 do 12:00, niedziela (zadzwoń aby umówić się po odbiór towaru).

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym odbiór towaru możliwy jest do 21:00. 

Zadzwoń i spytaj czy Twój towar jest gotowy do odbioru.

 

Wysyłamy też towar za pobraniem tzn. płaci się kurierowi przy dostawie.

Koszt wysyłki to od 10 do 20zł w zależności od wielkości towaru.

 

Możliwy jest też odbiór osobisty w KRAKOWIE: 

ul. Ofiar Dąbia 4 (Sklep z pojazdami na akumulator)

 

 

Opis produktu:

Klasyczne SZACHY magnetyczne gra logiczna GR0273

 

image

 

Gra planszowa szachy jest to jedna z najstarszych gier strategicznych. 
Gra przeznaczona dla 2 graczy. 
Gra w szachy wspomaga logiczne myślenie u dzieci i dorosłych.

Szachy zamknięte w plastikowe pudełko można zabrać ze sobą na wyjazd.

 

image

 

image 

INSTRUKCJA GRY:

Grę zawsze rozpoczynają białe pionki, co daje im pewną inicjatywę w początkowej fazie partii. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli wejdzie on na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego figurę.

Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić).

Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego bierka matuje króla przeciwnika.


Remis występuje w przypadku, gdy:

  • gracze uzgodnili taki wynik partii,
  • na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany),
  • żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej),
  • powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.


Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron) gdy:

  • identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie,
  • jedna ze stron daje wiecznego szacha,
  • wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.

image


Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. 
Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. 
Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych.

Dzięki takim zabawom dzieci więcej czasu mogą spędzić z rodzicami. 
Zestaw zapakowany w efektowne, kolorowe opakowanie świetnie nada się na prezent.

 

image 

Zestaw zawiera:

  • plansza
  • pionki


Wymiar:

  • plansza 23,5 x 23,5 x 2cm


DODATKOWE INFORMACJE:

  • certyfikat: CE
  • wiek: 6 +
  • wymiar opakowania: 24 x 12,5 x 4 cm
  • waga: 0,4 kg
  • płeć: dziewczynka, chłopiec, uniseks

 

image

 

image

 

 

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie