UWAGA! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%!
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
- Kategorie
-
My, Europa i świat
Symbol:
9788393771103
26.48
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 24-48 h od zakupu | ||||||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||||||
Dostępność | 5 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788393771103 |
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
My, Europa i świat to ważna publikacja, którą Vclav Klaus wydał za naszą południową granicą w 2013 roku, na zakończenie swojej dziesięcioletniej prezydentury.
Vclav Klaus należy do najwyraźniejszych współczesnych polityków i ekonomistów europejskich, jest także odważnym i dosadnym mówcą, który swoim wystąpieniem potrafi wywołać niemałą burzę na arenie międzynarodowej (wspomnijmy jego przemówienie w Parlamencie Europejskim z lutego 2009). Takim też jest pisarzem. W książce znajdujemy więc nie tylko rzeczowe argumenty ekonomisty, ale i wiele ludzkich przykładów z życia politycznego wziętych, celnych uwag na temat gigantów polityki międzynarodowej czy nieoczywistych, interesujących analiz i wniosków płynących z wieloletniego piastowania najwyższych funkcji państwowych.
Często słyszę, że moja postawa jest zbyt pesymistyczna. Nie zgadzam się. Jestem gotów przyjąć, że moje analizy czy opisy danych wydarzeń, zjawisk są błędne, jednak ewentualna błędność analizy to nie pesymizm. Z tych samych powodów odrzucam etykietki eurosceptyka czy klimatosceptyka. Zawsze byłem i nadal jestem przekonany, że obowiązkiem człowieka jest uważnie obserwować i nie przymykać oczu na zjawiska niewygodne. Obowiązkiem jest też nazywać rzeczy po imieniu
W My, Europa i świat Klaus w 15 podrozdziałach analizuje kluczowe wydarzenia minionych 23 lat. Porusza sprawy takie jak: Upadek komunizmu, Rozpad Związku Radzieckiego, Zjednoczenie Niemiec, Tragedia w Jugosławii, Zmiany zapoczątkowane w Maastricht, Podział Czechosłowacji (i jej waluty), Rakietowy rozwój Chin, Arabska Wiosna czy Kryzys finansowy i gospodarczy 2008-2009. Szczególnie bliski polskim odbiorcom może się stać rozdział Tragiczna śmierć Lecha Kaczyńskiego a Europa Środkowa i Wschodnia.
Książka jest czwartą tłumaczoną na język polski publikacją Vclava Klausa, trzy poprzednie to: Błękitna planeta w zielonych okowach. Co jest zagrożone: klimat czy wolność? (Rzeczpospolita S.A., Warszawa 2008), Czym jest europeizm? (Prohibitia, Warszawa 2008), Gdzie zaczyna się jutro (Ossolineum, Wrocław 2011).
Vclav Klaus należy do najwyraźniejszych współczesnych polityków i ekonomistów europejskich, jest także odważnym i dosadnym mówcą, który swoim wystąpieniem potrafi wywołać niemałą burzę na arenie międzynarodowej (wspomnijmy jego przemówienie w Parlamencie Europejskim z lutego 2009). Takim też jest pisarzem. W książce znajdujemy więc nie tylko rzeczowe argumenty ekonomisty, ale i wiele ludzkich przykładów z życia politycznego wziętych, celnych uwag na temat gigantów polityki międzynarodowej czy nieoczywistych, interesujących analiz i wniosków płynących z wieloletniego piastowania najwyższych funkcji państwowych.
Często słyszę, że moja postawa jest zbyt pesymistyczna. Nie zgadzam się. Jestem gotów przyjąć, że moje analizy czy opisy danych wydarzeń, zjawisk są błędne, jednak ewentualna błędność analizy to nie pesymizm. Z tych samych powodów odrzucam etykietki eurosceptyka czy klimatosceptyka. Zawsze byłem i nadal jestem przekonany, że obowiązkiem człowieka jest uważnie obserwować i nie przymykać oczu na zjawiska niewygodne. Obowiązkiem jest też nazywać rzeczy po imieniu
W My, Europa i świat Klaus w 15 podrozdziałach analizuje kluczowe wydarzenia minionych 23 lat. Porusza sprawy takie jak: Upadek komunizmu, Rozpad Związku Radzieckiego, Zjednoczenie Niemiec, Tragedia w Jugosławii, Zmiany zapoczątkowane w Maastricht, Podział Czechosłowacji (i jej waluty), Rakietowy rozwój Chin, Arabska Wiosna czy Kryzys finansowy i gospodarczy 2008-2009. Szczególnie bliski polskim odbiorcom może się stać rozdział Tragiczna śmierć Lecha Kaczyńskiego a Europa Środkowa i Wschodnia.
Książka jest czwartą tłumaczoną na język polski publikacją Vclava Klausa, trzy poprzednie to: Błękitna planeta w zielonych okowach. Co jest zagrożone: klimat czy wolność? (Rzeczpospolita S.A., Warszawa 2008), Czym jest europeizm? (Prohibitia, Warszawa 2008), Gdzie zaczyna się jutro (Ossolineum, Wrocław 2011).
Wydawnictwo | Afera |
Autor | Vaclav Klaus |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | twarda |
Stron | 232 |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Odbierz rabat 5% - Zapisz się do Newslettera
Po potwierdzeniu chęci otrzymywania newslettera na adres e-mail otrzymasz kod na 5%