• Kategorie
  • Nowi Tropiciele SP 2 Matematyka ćwiczenia cz.4

Symbol: 9788302173875
17.25
szt. Do przechowalni
Opinie
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 19 szt.
EAN 9788302173875

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Karty matematyczne zawierają zróżnicowane w formie i treści zestawy ćwiczeń z zakresu nauki liczenia i myślenia matematycznego. Skupiają się na takich zagadnieniach, jak:
- cztery działania arytmetyczne w zakresie 100,
- liczby trzycyfrowe (w tym proste działania bez przekroczenia progu dziesiątkowego),
- zagadnienia geometryczne (wielokąty, figury symetryczne),
- rozwiązywanie zadań tekstowych,
- wiadomości praktyczne.
W każdej części kart pracy znajdują się kąciki wspomagające zdobywanie umiejętności matematycznych:
- Ćwiczymy z Noni to powtórzenie danej partii materiału, utrwalanie umiejętności matematycznych przez zachęcanie uczniów do korzystania z gier, które służą nie tylko wypracowywaniu strategii, lecz także pomagają radzić sobie z przegraną.
- Matematyka w działaniu celem kącika jest zwrócenie uwagi na kształtowanie się w umyśle dziecka pojęć matematycznych od działania praktycznego na konkretnym materiale, przez etap ikoniczny, aż po operacje symboliczne. Zaprezentowane tu ćwiczenia pokazują , jak z wykorzystaniem prostych środków dydaktycznych zapoznać dzieci z kolejnymi zagadnieniami matematycznymi.
- Zadania dodatkowe zapewnią nauczycielowi materiał dla uczniów pracujących szybciej lub potrzebujących utrwalenia poznanych zagadnień.
- Lekcje programowania - specjalnie oznaczone zadania wspierające naukę programowania.
- Nowością są zadania związane z elementami gry w szachy lub warcaby.
Wydawnictwo WSiP
Autor Beata Szpakowska, Dorota Zdunek
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 80
Format 20,5x27,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie