• Kategorie
  • Postcovidowa dominacja mediów

Brak towaru
39.05
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788382064018
Zostaw telefon
Rola mediów w czasie pandemii COVID-19 (od ang. Coronavirus Disease 2019), choroby, która została zidentyfikowana w Chinach jesienią 2019 r., wzrosła do niewyobrażalnych rozmiarów. W okresach nasilenia liczby zakażeń lockdown (ang. zamknięcie) był niemal całkowity, a na ulicach dużych miast na całym świecie, zwykle zatłoczonych, prawie nie było ludzi ani samochodów. Każdy miał prawo przemieszczać się jedynie w uzasadnionych przypadkach, np. w celu kupienia żywności w najbliższych sklepach spożywczych, a cała aktywność ludzka przeniosła się do Internetu. W sieci toczyło się ożywione życie: zawodowe, szkolne, naukowe, towarzyskie, sportowe, kulturalne itp.
Żadne nawet najbardziej nowoczesne społeczeństwo nie było przygotowane na tego rodzaju sytuację zarówno technologicznie, jak i mentalnie. Przedłużający się okres zamknięcia generował lęk i frustrację.
Czy obecnie, po takich trudnych doświadczeniach, jesteśmy gotowi do pełnego funkcjonowania w cyberprzestrzeni? Co tracimy, a co zyskujemy, przenosząc aktyw-ności do sieci? Na te pytania i wiele innych starają się odpowiedzieć autorzy tekstów zamieszczonych w tej książce.
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor praca zbiorowa
Rok wydania 2022
Oprawa karton
Stron 151
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie