• Kategorie
  • Uważne uczenie się. Zredukuj styres i zwiększ...

Brak towaru
34.99
Wpisz swój e-mail
Opinie
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788393858453
Zostaw telefon
Poradnik Uważne uczenie się jest opracowaniem, które przedstawia możliwości wykorzystania koncepcji
uważności zarówno w procesie uczenia się, jak i nauczania. Autorzy, wychodząc od historii i założeń nurtu,
prowadzą narrację wykładu poprzez informacje o kontekstach zastosowania uważności w środowiskach
nastawionych na tzw. uczenie głębokie lub osiągnięcie stanu flow aż po praktykę książkę kończy dwanaście
ćwiczeń regulujących uwagę charakterystycznych dla praktyki mindfulness. Stosowanie uważności zwiększa
efektywność uczących się i nauczających, wspomaga ich rozwój osobisty, pomaga zachować dobrostan fizyczny
i umysłowy, a także pomaga zredukować stres, zapobiegając np. atakom paniki czy pogorszeniu zdrowia.
Techniki zawarte w poradniku pomogą wyodrębnić i skoncentrować się na tym, co najważniejsze we
współczesnym natłoku informacji. Z kolei dla nauczycieli, edukatorów i autodydaktów Uważne uczenie się to,
poza teorią i praktyką, użyteczne wskazanie odniesień i źródeł, które inspirują do rozwijania we własnym
zakresie warsztatu wykorzystywanego podczas nauczania.
Ćwiczenia medytacyjne, które stanowią istotną część książki, rozwijają postawę pełną otwartości i akceptacji,
a tym samym mogą pomóc we wzbudzeniu u uczniów chęci do nauki, zapamiętywaniu nowych informacji
i rozwijaniu skupienia. Praktykowanie technik zawartych w książce pomoże uczniom wydobyć ich potencjał,
zwiększy elastyczność umysłową, a także rozwinie umiejętność rozwiązywania problemów i poprawi zdolność
kojarzenia oraz tzw. głębokiego uczenia się. Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznej wykorzystać czas
przeznaczony na naukę.
Autorzy książki dr Craig Hassed i dr Richard Chambers są uznanymi ekspertami w dziedzinie uważności.
Początkowo swoje metody wypróbowali i rozwijali na Uniwersytecie Monash, Melbourne, jednak w krótkim
czasie ich koncepcja uważnego uczenia została zastosowana na innych uczelniach. Posiadają bogatą praktykę
w prowadzeniu szkoleń zarówno dla nauczycieli, jak i dla studentów oraz uczniów z zakresu uważności i jej
zastosowania w środowiskach edukacyjnych.
Koncepcja uważności jest rozwijana od blisko 40 lat, a jej prekursorem jest Jon Kabat-Zinn, który wykorzystywał
medytację uważności w leczeniu pacjentów z chronicznym bólem.
Uważne uczenie się jest książką dla osób, które chcą:
wyraźnie dostrzegać to, co najważniejsze w gęstym szumie informacyjnym;
poprzez praktykę uważności, skupić się na tych aspektach rzeczywistości,
które do tej pory były przed nimi ukryte lub niewyraźne;
rozpoznawać, a następnie zmieniać niekorzystne schematy myślowe,
sztywne przekonania i nawyki;
Wydawnictwo Studio Blok
Autor Craig Hassed, Richard Chambers
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 240
Format 17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie