• Kategorie
  • Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Brak towaru
43.10
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788302157196
Zostaw telefon
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Wydawnictwo WSiP
Autor Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 128
Format 17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie