- Categories
-
Kwalifikacja A.27/AU.30. EKONOMIK
The Symbol :
9788377350812
38.27
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 60 opak |
The bar code | |
EAN | 9788377350812 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Wydawnictwo | Ekonomik |
Autor | Jolanta Konarzewska, Agata Tomaszewska |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 304 |
Format | 16,5x23,8 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.