- Categories
-
Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów
The Symbol :
9788371252808
39.03
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 9 opak |
The bar code | |
EAN | 9788371252808 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe tworzą formy konstrukcyjne, w których dąży się do optymalnego wykorzystania materiałów umiejscawia się stal w strefi e rozciąganej, natomiast beton w strefi e ściskanej. Dążąc do ich efektywnej współpracy zespala się je przy pomocy połączenia ścinanego. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój konstrukcji mostowych zespolonych stalowo-betonowych, jako konsekwencja wdrażania nowego systemu zespalania composite dowels. Powstają nowe formy strukturalne łączenia stali z betonem. Koniecznym następstwem rozwoju technologii jest rozwój metod obliczeniowych.
Niniejsza praca stanowi próbę przybliżenia metod projektowania przęseł mostów belkowych z konwencjonalnych (klasycznych) dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Położono nacisk na wybrane zagadnienia charakterystyczne dla współczesnych sposobów modelowania konstrukcji zespolonych. Przedstawiono obszerny przykład obliczeniowy z zakresu modelowania oraz wymiarowania konstrukcji tego typu.
Niniejsza praca stanowi próbę przybliżenia metod projektowania przęseł mostów belkowych z konwencjonalnych (klasycznych) dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Położono nacisk na wybrane zagadnienia charakterystyczne dla współczesnych sposobów modelowania konstrukcji zespolonych. Przedstawiono obszerny przykład obliczeniowy z zakresu modelowania oraz wymiarowania konstrukcji tego typu.
Wydawnictwo | Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne |
Autor | Wojciech Lorenz, Maciej Kożuch, Sebastian Balcero |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 168 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.